قهرمان سابق Open US Woodland در میان سه بازیکن مثبت ویروس کرونا
گری وودلند ، قهرمان اسبق اوپن ایالات متحده در میان سه بازیکنی بود که روز دوشنبه پس از آزمایش مثبت برای ویروس کرونا ، از هوندا کلاسیک بازنشسته شد. این مصادف با بیشترین بازیکنانی بود که پس از بازگشت PGA Tour از بیماری همه گیر COVID-19 در ماه ژوئن ، به دلیل آزمایش مثبت مجبور به ترک مسابقات شدند. در این تور گفته شد که اسکات پیرس و داک ردمن نیز مثبت بودند. همچنین سه بازیکن قبل از Sea Island RSM
<-BlogAbout->
احمد نیوز